FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Shipping

What are the shipping costs?

Parcel post: €7.15 for Holland

Orders above €95 will be shipped for free within the Netherlands. Outside the Netherlands the shipping costs are shown.

When can I expect my order?

We always strive to ship your order within 2 - 3 business days. In the unlikely event that products are not in stock, we will notify you. We also have items with an "expected delivery date" (such as Sabbath boxes, Advent etc.) and therefore have a longer delivery time. Should we not make this date we will contact you.
Products such as handmade candles, custom orders, etc. have a delivery time of 1 - 2 weeks because they still have to be made. Sometimes this can be done immediately, sometimes you will have to wait in a queue. Either way we will keep you informed!

Can I pick up my order?

No

Do you ship internationally as well?

Many options have already been added to the website. But for international shipping, you may always contact us at info@heketa.nl. There are too many options to add right away, but it's no problem at all. If you want to order right away, please use Etsy.
We only ship Not to England.

 

Orders

Do I need an account to order from you?

No, creating an account is optional. It can be useful to see your order history, for example. But ordering as a guest is absolutely also possible.

What information do you need from me to place an order?

To be able to process your order, we ask a number of details from you; your name, address and e-mail address are the most important to be able to carry out the shipment. For products on attunement or in memory, we ask for a photo for the attunement process.

Who can I contact for questions about my order?

You can use contact form to send us a message, or sending an email directly to info@heketa.nl is also an option. Please always include the order number of your order though, so it is easier for us to locate your order.

Other questions

I have another question, how can I reach you?
If you have other questions, please contact us via the contact form or via info@heketa.nl.

VEELGESTELDE VRAGEN

Verzending


Wat zijn de verzendkosten?

Pakketpost: €7.15

Bestellingen boven de €95,- worden gratis verzonden binnen Nederland. Daar buiten gelden de aangetoonde verzendkosten. 


Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Ons streven is altijd om je bestelling binnen 2 – 3 werkdagen te verzenden. Mocht het voorkomen dat producten onverhoopt toch niet op voorraad zijn, krijg je van ons bericht. We hebben ook artikelen met een "verwachte leverdatum" (zoals Sabbat boxen, Advent e.d) en kennen daarom een langere levertijd. Mocht we deze datum niet redden dan nemen we contact met je op.
Producten zoals hand gemaakt kaarsen, custom orders enz kennen een levertijd van 1 - 2 weken omdat die inderdaad nog gemaakt moeten worden.  Soms kan dat meteen, soms  kom je in een wacht rij te staan. Wij houden je hoe dan ook op de hoogte!


Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Nee

 


Verzenden jullie ook internationaal?

 Er zijn al veel opties toegevoegd aan de website. Maar voor internationale verzendingen mag je altijd contact met ons opnemen via info@heketa.nl. Er zijn te veel opties om meteen toe te voegen, maar het is geen enkel probleem. Wil je meteen bestelen, gebruik dan Etsy
Wij verzenden enkel Niet naar Engeland.

 

Bestellingen


Heb ik een account nodig om bij jullie te bestellen?

Nee, het aanmaken van een account is optioneel. Het kan wel handig zijn om bijvoorbeeld je bestelgeschiedenis in te zien.  Maar bestellen als gast is absoluut ook mogelijk.


Welke gegevens hebben jullie van mij nodig voor een bestelling?

Om je bestelling te kunnen verwerken vragen we een aantal gegevens van je; je naam, adresgegevens en e-mailadres zijn de belangrijkste om de verzending te kunnen uitvoeren. Bij producten op afstemming of ter nagedachtenis vragen we een foto voor het afstemproces.


Met wie kan ik contact opnemen voor vragen over mijn bestelling?

Je kunt contactformulier gebruiken om ons een bericht sturen, of direct een e-mail naar info@heketa.nl  sturen is ook een optie. Vermeld wel graag altijd het bestelnummer van je bestelling, zodat het makkelijker voor ons is om je bestelling terug te vinden.

Overige vragen


Ik heb een andere vraag, hoe kan ik jullie bereiken?
Het kan natuurlijk voorkomen dat je andere vragen hebt aan ons, neem in dat geval contact met ons op middels het contactformulier of via info@heketa.nl